Ik huur
Mijn Rhenam
Als je bij ons een woning of bedrijfsruimte huurt heb je toegang tot ons huurderportaal. In het huurderportaal zijn verschillende gegevens voor je beschikbaar, zoals bijvoorbeeld je huurprijs, je woningwaardering (WWS punten) en de actuele stand van je betalingen. Ook kan je via ons huurderportaal verschillende zaken zelf regelen, zoals het doorgeven van een reparatieverzoek of compliment. Sommige van deze zaken zijn te regelen zonder in te hoeven loggen in ons huurderportaal. Deze zelf-service scenario's zijn een stuk verder naar onder terug te vinden.
Ook bestaat er een uitgebreide kennisbank met meer dan 250 vragen en antwoorden, waarin je vaak je vraag al beantwoord ziet worden. Als je een vraag hebt die er nu nog niet tussen staat, kun je dit altijd aan ons doorgeven. Gebruik hiervoor ons contactformulier.
Uiteraard zijn wij ook nog steeds telefonisch bereikbaar via (0317) 68 32 00 op maandag tot en met donderdag van 08:30-12:30 en 13:30-16:30 en op vrijdag van 08:30-12:30. Ook kan je tijdens deze openingstijden bij ons op kantoor langskomen.