Klacht melden

Klacht

Het kan zijn dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Hieronder lees je dan wat de mogelijkheden zijn om daarover in gesprek te gaan. Met een klacht bedoelen we hier overigens geen reparatieverzoek of overlast van buren, maar een klacht over onze dienstverlening of medewerkers. 

Klacht over onze dienstverlening of medewerkers

Dagelijks hebben onze medewerkers contacten met klanten. En al doen we nog zo ons best iedereen goed te helpen, toch kan er wel eens iets mis gaan. Natuurlijk willen we het liefst klachten voorkomen, maar mocht je toch niet tevreden zijn, dan kun je dat via dit formulier aan ons doorgeven. Wij doen ons best om je klacht zo snel mogelijk op te lossen.  

Klacht over schoonmaak?

Niet tevreden over de kwaliteit van de schoonmaak in de algemene ruimtes van je woongebouw? Meld dit dan gelijk. 

Huurcommissie en/of Geschillenadviescommissie

Wat kun je doen als je klacht wordt afgewezen en je het er niet mee eens bent? In dat geval kun je de Geschillencommissie of de Huurcommissie inschakelen. Als je klacht te maken heeft met de huur of met de servicekosten, dan kun je naar de landelijke huurcommissie.
 
Als je klacht gaat over het gedrag van de corporatie, dan spreken we van een geschil. Je kunt je geschil indienen bij een onafhankelijke Geschillenadviescommissie.

In onze klachtenprocedure staat meer informatie over de keuze voor de huurcommissie en/of de geschillencommissie.

Gerelateerde vragen

Ik heb een melding over de schoonmaakwerkzaamheden in mijn wooncomplex. Waar meld ik dat?

Algemeen

Fijn dat je ons op de hoogte brengt van een melding rondom schoonmaakwerkzaamheden. Je kunt hiervoor de klacht indienen via klacht melden

Meer over dit onderwerp

Ik heb een klacht over een reparatie die niet goed is uitgevoerd. Waar meld ik dat?

Algemeen

Wat vervelend. Geef dit door aan onze collega's via het klacht melden.

We doen ons best je klacht op te lossen. 

Meer over dit onderwerp

Ik heb een klacht over groot onderhoud in mijn woning. Waar meld ik dat?

Algemeen

Wat vervelend. Geef dit door aan onze collega's via klacht melden.

We doen ons best je klacht op te lossen. 

Meer over dit onderwerp

Ik heb bezoek gehad van een medewerker of leverancier en voelde me hier niet prettig bij. Waar kan ik dit melden?

Algemeen

Wat vervelend. Wij horen graag van je wat er is gebeurd. Deel dit met ons via klacht melden. Wij pakken dit met zorg op.

Meer over dit onderwerp

Ik heb overlast door werkzaamheden in mijn straat. Waar kan ik dit melden?

Algemeen

Hier kun je zien waar er werkzaamheden worden gedaan in gemeente Rhenen en hier vind je de werkzaamheden in gemeente Utrechtse Heuvelrug. Als je overlast hebt, kun je dit doorgeven aan de gemeente.

Meer over dit onderwerp