Mijn Rhenam vervangt WocoAPP: stap over op ons alles-in-1 kanaal!

Wij hebben sinds 12 september een nieuwe website, inclusief een huurderportaal genaamd Mijn Rhenam! Hiermee regel je al je huurzaken gemakkelijk online. Vanaf 16 oktober vervangt Mijn Rhenam ook de WocoAPP voor het melden van reparatieverzoeken. Voortaan kun je al je huurgerelateerde zaken, inclusief de reparatieverzoeken, gemakkelijk regelen op één plek.

Meer mogelijkheden met Mijn Rhenam
Vanaf 16 oktober is de WocoAPP niet meer beschikbaar voor het indienen van reparatieverzoeken. In plaats daarvan geef je je verzoek eenvoudig door via onze website. Mijn Rhenam biedt een alles-in-1 oplossing voor al je huurgerelateerde zaken. Zodra je inlogt, heb je 24/7 toegang tot gegevens over jouw woning, contracten, persoons- en contactgegevens, en je verzoeken. Via Direct regelen kun je snel en gemakkelijk verzoeken indienen, en met onze snelle kennisbank vind je direct het antwoord op je vraag. Bovendien zorgt ons vernieuwde systeem ervoor dat je verzoek of vraag direct naar de juiste medewerker wordt doorgestuurd, zodat hij snel en efficiënt wordt opgepakt.

Aan de slag!
Je kunt eenvoudig aan de slag met Mijn Rhenam. Activeer je account met de activatiecode die je per brief van ons hebt ontvangen en doorloop de stappen. Loop je tegen problemen aan of ben je de activatiecode kwijt? Neem dan contact met ons op via het handige contactformulier.

Heb je vragen?
We begrijpen dat deze verandering misschien even wennen is en helpen je daarom graag verder. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via het contactformulier als je vragen hebt of hulp nodig hebt. Wij staan voor je klaar om je te ondersteunen.

Wij wensen je veel plezier met Mijn Rhenam!