Glasschade? Meld het via Mart

De Glaslijn, onze partner in glasverzekering, heeft een nieuwe naam: Clarixy. Met deze nieuwe naam hebben ze ook een nieuw meldsysteem gelanceerd: Mart. Voorheen kon je glasschade alleen telefonisch melden. Met de komst van Mart kun je de melding nu gemakkelijk online regelen én stap voor stap volgen. Hieronder lees je wat er verandert en hoe je glasschade kunt melden.

Wat verandert er?
Heb je een glasverzekering via Rhenam Wonen afgesloten en heb je glasschade? Dan kun je dit nu digitaal melden via Mart. Ga hiervoor naar mart.midglas.nl of scan de QR-code met je mobiele telefoon. Je kunt glasschade uiteraard ook nog steeds telefonisch aan Clarixy doorgeven, via (0800) 0 207 207.

Het melden duurt slechts enkele minuten. Nadat je klaar bent, brengt Mart je op de hoogte van de status van je melding en reparatie. Je ontvangt bijvoorbeeld notificaties over de komst van de hersteller voor het inmeten van het glas en het herstelwerk.

Valt je woning onder een VvE?
Dan valt de glasschade niet onder deze verzekering. Neem in dat geval contact met ons op via ons contactformulier of (0317) 68 32 00.