WocoAPP maakt melden makkelijk!
Snel en makkelijk een reparatieverzoek doen op een moment dat u uitkomt? Vanaf nu kunt u hier de WocoAPP voor gebruiken.

Hoe werkt de WocoAPP?
Download WocoAPP en registreer eenmalig op uw adres. Vanaf dan hoeft u WocoAPP maar te openen en u kunt bijvoorbeeld snel een reparatieverzoek versturen. Deze bestaat uit 1 of meerdere foto's en naar wens een toelichtende tekst.

U kunt de WocoAPP downloaden via de App Store of Google Play Store.

 

Telefonisch melden
Uw reparatieverzoek kunt u tijdens kantoortijden aan onze telefoniste doorgeven: (0317) 68 32 00. 

Mailen kan ook: reparatieverzoek@rhenam.nl
Of vul het formulier in!

Tijdstip reparatie
Onze klantenservice geeft de klacht direct door aan het bedrijf dat de reparatie voor ons verricht. Binnen twee uur neemt dit bedrijf contact met u op om een afspraak te maken voor reparatie. Het is moeilijk om een exact tijdstip af te spreken. Er wordt in ieder geval wel een tijdvak aangegeven van twee uur (bijvoorbeeld tussen 10.00 en 12.00 uur). Soms is het nodig dat onze opzichter eerst langs komt.

Kosten
Onze klantenservice kan u vertellen of het reparatieverzoek voor uw eigen rekening is, onder het onderhoudsabonnement valt of voor rekening van Rhenam Wonen is.

Calamiteiten buiten openingstijden
Buiten kantoortijd kunt u alleen voor spoedeisende reparatieverzoeken bellen met de storingsdienst van Rhenam Wonen (0317) 61 69 89. Zij zorgen er dan voor dat uw melding op de juiste manier wordt afgehandeld.

Glasschade melden bij Meijers Assurantiën
Glasschade melden bij Meijers Assurantiën
De Glaslijn (0800) 020 50 10.
Alleen als er via Rhenam Wonen een verzekering is afgesloten.

Glasschade VvE
Valt uw woning onder een VvE neem dan contact op met Rhenam, (0317) 68 32 00.

Reparatieformulier
Als u het reparatieformulier invult, dan ontvangt u een bevestiging van uw verzoek om reparatie. Het bedrijf dat het onderhoud uitvoert, neemt, tijdens werkdagen, binnen 24 uur contact met u op.