Ga naar de inhoud

Rhenam Wonen
Binnenhof 9
3911 NP Rhenen
Telefoon (0317) 68 32 00
E-mail info@rhenam.nl - Vermeld bij het onderwerp ook je huisadres en woonplaats. 

Kantoor geopend
ma t/m vrij 08.30 - 12.30 uur (inloop)
ma t/m do 13.30 - 16.30 uur (alleen op afspraak)

 

Correspondentieadres 
Rhenam Wonen
Postbus 188
3910 AD Rhenen

Vragen over je factuur? 
Stuur je vraag naar factuur@rhenam.nl. 

Reparatieverzoek
Indienen kan telefonisch, via de WocoAPP of via een webformulier. Kijk op de pagina reparatieverzoek voor telefoonnummers en meer.

Glasschade melden bij Meijers Assurantiën
De Glaslijn (0800) 020 50 10.
Alleen als er via Rhenam Wonen een verzekering is afgesloten. 

Glasschade VvE
Valt jouw woning onder een VvE, neem dan contact met ons op via (0317) 68 32 00.

Calamiteiten buiten kantoortijd
Voor CV storingen en calamiteiten kun je ons bereiken op (0317) - 61 69 89. Je wordt dan automatisch doorgeschakeld naar Herstelpartner. Wanneer je een beroep doet op de calamiteitenlijn moet er wel sprake zijn van echte urgentie. Verzoeken die kunnen wachten tot de eerstvolgende werkdag kun je op de gebruikelijke manier blijven melden.

 

Overige informatie
KvK nummer: 30141504
Huurbetalingen IBAN: NL58 BNGH 0285 0162 53
Overige betalingen IBAN: NL57 BNGH 0285 1554 66
BTW nummer:  8023.08.971.B.01
RSIN nummer: 8023.08.971

Overige adressen en gegevens
Klachten die geen betrekking hebben op de woonruimteverdeling stuur je aan:

Geschillencommissie Woningcorporaties Valleigebied
p/a Larikslaan 2
3833 AM Leusden

info@gcvalleigebied.nl

Klachten over de woonruimteverdeling worden behandeld door een onafhankelijke gemeentelijke commissie:
Gemeente Rhenen Secretariaat van de commissie voor bezwaar- en beroepsschriften, Postbus 201, 3910 AE Rhenen

Vragen?
Heb je een vraag en wil je dat wij contact met jou opnemen? Vul dan het contactformulier in. Je hoort zo snel mogelijk van ons.